Castel was iets van plan: klanten een gelukkig nieuw jaar bezorgen
Onze klanten? Die verdienen enkel het beste. Dat proberen we bij elk project te tonen door creatief, nauwkeurig en gedreven te werken. Ook bij onze eigen nieuwjaarskaart … En dus waren we eind 2020 iets speciaals van plan. Omdat we toen massaal moesten binnenblijven, bedachten we een creatief concept om onze klanten thuis te verrassen met iets tastbaars en hen zo een gelukkig nieuw jaar te bezorgen. We hopen dat het ons gelukt is!
Plan 2021
Om ons plan uit te kunnen voeren, moesten we te weten komen wat onze klanten van plan waren in het nieuwe jaar en waar ze woonden. Zo verrasten we hen met een prikkelende e-mail en bouwden we een online platform om plannen (en adresgegevens) makkelijk te verzamelen.
Een gepersonaliseerd cadeau
Meer dan duizend kilometer wandelen of lopen, genieten van elke dag, in topconditie op restaurant: het zijn maar enkele van de vele plannen die onze klanten ons bezorgden en waar wij mee aan de slag gingen. We vatten de essentie samen en zorgden voor een toffe lay-out. Met onze eigen UV-printer bedrukten we bloempotjes met het persoonlijke plan; geheel in Castel-style. Zo verrasten we onze klanten met iets tastbaars. Enerzijds om hen dagelijks te herinneren aan hun plan, anderzijds hoopten we hen zo een gelukkig nieuw jaar te bezorgen.
Wij pakten in, onze klanten pakten uit
Net zoals de elfjes van de Kerstman naarstig aan de slag gaan met plakband en inpakpapier, pakten ook wij de persoonlijke geschenken van onze klanten zorgvuldig in. En nee, we deden geen beroep op de Kerstman om elk pakje op de juiste bestemming af te leveren, maar wel op de traditionele postman.