Culinaire verwennerij met HP’s Exellent IT & Selexion topper trophy
De verkoop van HP-producten stimuleren op een originele manier: dat was HP’s missie met de Exellent IT & Selexion topper trophy – een exclusieve incentive. Gedurende acht weken ontvingen deelnemende Exellent IT & Selexion winkels punten per geselecteerd HP-product dat ze aankochten via hun aankoopcentrale. De winnaars mochten een smakelijke prijs in de wacht slepen waarvan zowel collega’s als klanten mee konden genieten. En wij? Wij organiseerden het hele gebeuren: van de allereerste communicatie tot de culinaire verwennerij.
Verrassing in de brievenbus
Geen incentive zonder deelnemers en dus nodigden we de winkeliers uit met een brief (inclusief persoonlijke lidkaart), folder en chocoladereep van Tony’s Chocolonely mét gepersonaliseerde sleeve in de brievenbus. Het doel? Winkeliers informeren en motiveren om deel te nemen aan de exclusieve incentive.
Hocus pocus achter de schermen
Niets zo leuk als een duidelijk en volledig up-to-date overzicht. En dus hielden we achter de schermen nauwgezet alle tussentijdse resultaten bij. Die publiceerden we op de website waarop deelnemers via hun persoonlijke inloggegevens niet enkel hun eigen doelstellingen en voortgang, maar ook de spelregels en voorwaarden konden raadplegen. Om niets aan het toeval over te laten, updateten we deelnemers ook via mail.
Winnaars verrassen met een foodtruck
Misschien nog wel het leukste van al? De winnaars verrassen met een foodtruck. Zo zorgden we ervoor dat de foodtrucks met de gewonnen porties op de afgesproken plaats en tijd onze winnaars, hun collega’s én klanten culinair verwenden.