De nieuwe HP-catalogus wijst verkopers en klanten van Exellent de weg
Klanten sneller en beter informeren over computers, printers en services is voor verkopers van Exellent vandaag een fluitje van een cent. Ze gebruiken immers de catalogus die wij in opdracht van HP maakten: een handig, papieren instrument waarmee verkopers klanten makkelijk kunnen helpen bij het kiezen van een nieuw HP-product (of nieuwe HP-service). Superpraktisch ingedeeld per productcategorie én voorzien van een uitklapbaar overzicht. Zo ontdekken klanten in een oogopslag de beste toestellen.
We scherpten ons potlood aan
We kropen in het hoofd van consumenten – en later ook in onze pen en ons potlood. We snorden relevante informatie en specificaties op, probeerden een antwoord te geven op (bijna) alle mogelijke vragen en zetten productverschillen extra in de verf. Dit alles goten we in een duidelijk en aantrekkelijk overzicht, volledig in lijn met de huisstijl van HP.
Onze argusogen zien alles
We voelen ons verantwoordelijk om iedere opdracht van begin tot eind in goede banen te leiden. Zo besteedden we hier dan ook bijzonder veel aandacht aan de productspecificaties: eerst controleerden we ze zelf, daarna dubbelcheckte HP ze nog een laatste keer. Ook hielden we een oogje in het zeil bij het zorgvuldig laten drukken van deze superhandige tool.