Klanten beleven nu al de toekomst tijdens Future Ready sessies van HP
En of we trots zijn: sinds 2019 geven we het concept van the Office of the Future van HP mee vorm. Hiermee helpt HP bedrijven zodat ze zich maximaal kunnen voorbereiden op de toekomst. Zo toerde HP langs verschillende steden met containers waarin bezoekers kennismaakten met een nieuwe manier van werken en ontdekten dat thuiswerk een prominente rol inneemt. Enkele jaren later werkten we mee aan een virtuele editie waarbij deelnemers gewoon vanaf hun thuiswerkplek de laatste thuiswerktrends ontdekten en kennismaakten met hybride werken. In 2023 ging HP dan weer een partnership aan met Living Tomorrow. Sindsdien zijn we weer van de partij en dat gedurende de hele looptijd van dit project. Zo coördineren we wekelijks meerdere HP Future Ready sessies die plaatsvinden in de innovatiecampus van Living Tomorrow in Vilvoorde. Een experience tour en inspirerende presentatie dompelen bezoekers er onder in de toekomst.
Visueel prikkelende uitnodigingen
Een toekomstgericht event vraagt om een exclusieve uitnodiging. Onze ideeën? Een spraakmakende videokaart en in het oog springende invite mét het Living Tomorrow-gebouw erop gedrukt in reliëf. Zo haalden we alles uit de kast om de genodigden visueel te prikkelen. We schreven het scenario voor de video en de copy voor de invites, coördineerden het filmen en waren natuurlijk aanwezig bij de opnames.
Een uitgekiend e-communicatieplan
Om alles in goede banen te leiden en genodigden tijdig en correct te informeren, maakten we een compleet communicatieplan met registratiepagina’s. Daarnaast schreven en lay-outten we een heleboel e-communicaties die ook nog eens automatisch verstuurd werden naar de deelnemers.
Zonder cement, maar mét code en gegevens
Mensen uitnodigen is één ding, de inschrijvingen en alle bijbehorende info nauwgezet managen, is iets helemaal anders. En dus gingen we aan het bouwen: we maakten verschillende inschrijvingsmogelijkheden en een database om alle gegevens accuraat te managen. Op die manier konden deelnemers zich vlot inschrijven, consolideerden we gemakkelijk alle deelnemersinfo en konden we op een zeer eenvoudige manier rapporteren aan onze klant.
Primeur: een magazine van eigen hand
Wat een uitdaging: met enorm veel goesting toverden we ons kantoor om tot een redactie waar we het exclusieve Future Ready-magazine maakten. We staken onze koppen bij elkaar, snorden relevante info op, interviewden erop los, scherpten meerdere pennen aan, gingen op zoek naar de juiste beelden, ontwierpen een in het oog springende cover, lay-outten als nooit tevoren en reviseerden de teksten alsof ons leven ervan afhing. Het resultaat? Een strak ogend magazine waarin korte en lange artikels, interviews, advertenties, maar ook infographics en inspirerende beelden elkaar afwisselen.
Op, voor én achter de schermen
Onze zintuigen werden geprikkeld bij het omvormen van een powerpointpresentatie tot een geanimeerde show verdeeld over maar liefst tien schermen in vier verschillende formaten. Zo creëerden we niet enkel de ideale compositie, maar zochten we ook naar de meest passende beelden en animeerden we ze. Om HP maximaal te ontzorgen, kozen we de schermen zelf in functie van de compositie. Ook bevestigden en installeerden we ze en kleedden we de ruimte aan met letters en plantjes, hielden we de magazinevoorraad accuraat bij en maakten, printten, verstuurden en leverden we badges.