Klanten van HP genoten van een immersive experience

Klanten onderdompelen in een immersive experience en hen laten proeven van HP Workforce Solutions: dat was HP’s doel. En dus gingen we aan de slag om deelnemers een onvergetelijke ervaring te bezorgen. Zo serveerden we een hoogwaardig viergangenmenu tijdens een immersive presentatie over HP Workforce Solutions en coördineerden we het hele gebeuren van de mise-en-place over het dessert tot nog lang daarna.

  • Copywriting
  • Drukwerk

  • E-communicatie

  • Event
  • Fulfilment
  • Grafisch ontwerp
  • Handling
  • Projectcoördinatie
  • Webdevelopment

Communicatie die tot de verbeelding sprak

De immersive experience vroeg om een opvallende uitnodiging. Eentje die de genodigden prikkelde en een voorsmaakje gaf van het event zelf. Daarom ontwierpen we een uitnodiging met lenticulair drukwerk waarbij de zes verschillende HP Workforce Solutions in beeld gebracht werden. We maakten een registratiepagina, e-invite, bevestigingsmail, practical en bedankingsmail. Die laatste liet de aanwezigen het allemaal herbeleven met extra informatie, foto’s en een aftermovie.

Een minutieuze voorbereiding

Lang vooraleer het event van start ging, waren wij al druk in de weer. Zo creëerden we immersive projecties die de aanwezigen prikkelden van bij aankomst tot vertrek. Ook dachten we creatief na en ontwierpen we projecties die de presentaties maximaal ondersteunden. We inspecteerden de locatie en brachten de mogelijkheden in kaart, we bespraken samen met de catering het menu, volgden de registraties op en bereidden het verloop van het event voor. Uiteraard kon een toffe AI photobooth niet ontbreken – AI was immers een belangrijk onderdeel van de presentaties.

Wij coördineerden vanaf de eerste rij

Natuurlijk waren we ook ter plaatse aanwezig om alles in goede banen te leiden. Zo coördineerden we het hele event: we maakten de laatste afspraken met de locatie, brieften de crew (hostessen, fotograaf, techniekers) en coördineerden de catering. Om niets aan het toeval over te laten, organiseerden we samen met de sprekers en de regie een dry run. Ook tijdens het event zelf volgden we alles nauwgezet op in de regie.

Daag ons uit

Durf jij ons uit te dagen met iets nieuws, iets zots, iets dat volledig out of the box is? Kom maar op! Wij hebben er alvast zin in en gaan de uitdaging aan.