Rstore van Inetum-Realdolmen: zoveel meer dan een gewone webshop
Met de Rstore had Inetum-Realdolmen een duidelijk doel voor ogen: klanten een platform bieden waar ze niet enkel producten kunnen bestellen, maar ook allerlei interessante informatie terug kunnen vinden. Wij creëerden content om dit bestaande platform te voeden. Ook werkten we een gedetailleerd social media-plan uit zodat Inetum-Realdolmen aan community building kon doen.
Spraakmakende content
Natuurlijk mocht een content calendar niet ontbreken. Op die manier verzamelden we interessante topics en hielden we het overzicht netjes bij. Ook ontwierpen en plaatsten we banners en contentblokjes op de klantenzone zelf.
We hadden een (social media) plan
Achter de schermen stelden we een doordacht social media-plan op zodat onze klant aan community building kon doen. We concentreerden ons op twee mogelijke kanalen – LinkedIn en Facebook. We werkten ons plan gedetailleerd uit waarbij we rekening hielden met het doel, het doelpubliek en de boodschap. Dit alles stelden we voor aan Inetum-Realdolmen. Het resultaat was een dedicated LinkedIn-bedrijfspagina waarvoor we passende beelden zochten, posts en advertenties schreven en plaatsten en volgers aantrokken.
Nauwgezette opvolging
Van begin tot eind volgden we dit project nauwgezet op. Zo hielden we de cijfers in de gaten en maakten we een uitgebreid rapport voor onze klant. Enerzijds rapporteerden we de cijfers, anderzijds formuleerden we conclusies en actiepunten.