The Office of the Future van HP: de gids voor bedrijven in evolutie

Jij, ik en nog zoveel anderen merken het iedere dag: onze manier van werken is de laatste jaren flink veranderd. Ook onze werkplek ziet er anders uit: kantoorruimtes zijn kleiner dan vroeger en worden anders ingericht. Ook hebben heel wat werknemers vandaag de kans om te kiezen waar ze werken. Zo werken ze thuis, op kantoor, bij een klant of nog ergens anders. Al enkele jaren verdiept HP zich in deze materie via the Office of the Future. Hiermee wil HP bedrijven helpen zich klaar te maken voor de toekomst. En of we blij zijn dat we er vanaf het prille begin bij waren.

  • Copywriting
  • E-communicatie

  • Grafisch ontwerp
  • Projectcoördinatie

  • SEA

  • SEO

  • Social media

  • Webdevelopment

We bouwden een website

We maakten een website voor the Office of the Future waar werkgevers, -nemers en IT informatie vonden over de verschillende werkplekken, de werknemers zelf, maar ook over werkstijlen en producten. Resultaat? Een overzichtelijke, goed onderhouden website in een modern jasje.

Spraakmakende content in tekst en beeld

Op de website van the Office of the Future wisselden uitgebreide whitepapers elkaar af met blogartikels en video’s. Zo probeerden we bezoekers te prikkelen en informeren op verschillende manieren.

De weg lag open

Een website bereikt maar zijn doel als er ook effectief bezoekers zijn die overgaan tot actie. Daarom schreven we informatieve blogartikels die we voorzagen van SEO en die we promootten op social media. Hierbij gingen we geen enkel onderwerp uit de weg: van duurzaam en veilig werken over mentaal welzijn op de werkvloer tot artificiële intelligentie. Ook de abonnees kregen speciale aandacht. Zij ontvingen maandelijks een e-nieuwsbrief die hen op de hoogte bracht van interessante nieuwigheden.

De cijfers naast elkaar

Hoeveel klikken en vertoningen waren er? Wat deden bezoekers op de website? Kortom: wat was het resultaat van de campagne(s)? Onze projectcoördinator volgde de campagne(s) proactief op, stuurde bij waar nodig, analyseerde de cijfers, vertaalde dit alles naar een duidelijk overzicht en rapporteerde aan onze klant.

Daag ons uit

Durf jij ons uit te dagen met iets nieuws, iets zots, iets dat volledig out of the box is? Kom maar op! Wij hebben er alvast zin in en gaan de uitdaging aan.